10 Şubat 2014 Pazartesi

speedball ya da exlovers -2-


sabaha cesedimi çiğnemeni istemiştim.
sabaha leşimi bırakmanı istemiştim.
sabaha senden arda kalandan ibaret olmak istemiştim.
sabaha tüm deliklerimin seninle tıkalı olmasını istemiştim
sabaha affedilmekten artık bahsedilemeyecek kadar çok suç işlemiş olmak istemiştim.
sabaha istanbul'un tüm taksi duraklarında fotoğrafımın kutsal bir nesne olarak saygı görmesini istemiştim.
sabaha tarif edemediğim tüm yolların hiç gitmediğim kalküta ya varmasını istemiştim.
sabaha bir otomobil tasarımından daha kadınsı olabilmeyi istemiştim.
sabaha boynuzlarımın törpülenerek yastığımın kenarına bırakılmış olmasını istemiştim.
sabaha elimi tutan elinin artık terden benim elimle bir hale gelmiş olmasını istemiştim.
sabaha alyuvarlarımın sigarayı bırakıp yanan bir ormanı içmeye başlamış olmalarını istemiştim.
sabaha özge'nin artık kendini toprağa gömüp bir ceviz ağacı olarak yerden bitmesini istemiştim.
sabaha kendimi toprağa gömüp gök yerine magmaya doğru yükselmeyi istemiştim.
sabaha ufuk'un gözlerine biriken çapakların bir üzüntü yerleştirmesi olarak bir çağdaş sanat müzesinde yer almasını istemiştim.
sabaha karasu'nun kayığının bir bizansa varmış olmasını istemiştim.
sabaha tüm psikologların bazı dildolara ilan-ı aşk etmesini istemiştim.
sabaha sürekli terleyen ellerimi her tutanın dünyanın başlangıcına tanık olup şehvetle yere kapaklanmasını istemiştim.
sabaha tüm kedilerin ele geçirdiği bir dünyada hepimizin köleleştiğini görmek istemiştim.
sabaha tüm cesetlerin kendilerinin en sevdiği organdan ibaret olarak boğazda toplaşmasını istemistim.
sabaha bir rakun, bir bizon, bir geyiğin bize hep bildiğimiz o sırrı ifşa etmesini istemiştim.
sabaha tüm polislerin gerçek aşkları silahlarını ağızlarına alarak onlara aşklarını itiraf etmelerini istemiştim.
sabaha hayatım boyunca içtiğim sigaraların dumanlarının ardından o geminin kıyıya varmasını istemiştim.
sabaha çağlar'ın lepiska saçlarında bir kız çocuğunun tarağını hissetmesini istemiştim.
sabaha tüm travestilerin dünyaya, dünyanın tek gerçek sanatçıları olduklarını itiraf etmelerini istemiştim.
sabaha tüm o eski tanrıların ve çizgi romanların kötü kahramanlarının devasa bir dans partisiyle geri dönmelerini istemiştim.
sabaha uyku ile uyanıklık arası karşılaştığım tüm o herşeyin iktidara geçtiğini görmek istemiştim.
sabaha medeniyetten kurtulmayı istemiştim.
sabaha bir sauna ve biraz buhar istemiştim.
sabaha biraz daha uyumak istemiştim.
sabaha hiç uyanmamak istemiştim.
sabaha o takside elini hiç bırakmamak istemiştim...
sabaha o taksinin köprü'nün parmaklıklarını aşıp boğaza doğru düşmesini istemiştim.
sabaha ölmek istemiştim...
hayatta ilk kez ölmek istemiştim...








Hiç yorum yok: