25 Kasım 2010 Perşembe

kim

dönerek karanlıklara ilerleyen bir spiralden
dönerek ilerleyerek
inerken...

karanlıklara doğru...

küllük,
ayakkabıların
yatağın yanında

bir adam sana sorarken
bana benzeyen benimle aynı bir adam
sana sorarken
sorabilirken
"beni sen de..?"
diye sormayı becerebilirken

ayakkabıların,
küllük
yatağın...
yatağınınIN tam yanında duruyor.

bana benzeyen adamın dudaklarıyla
omzunda
bir adam..
bir oğlan...yarımı kalmış bir kucaklaşma
sadece bende yarım
sende hiç planlanmamış
tasarlanmamış olan daha...
işte burada başlayan bir oyun
bu DA
bir oyun...

aramızdaki günleri sayıyorum
aramızdaki saatleri

uykunda izliyorum
uykunda yüzüne bakabiliyorum

buna cesaret edebiliyorum

yüzüne bakmaya uykunda cesaret edebiliyorum

"bu bir şey!" diye bağırıyor
sana doğru koşuyorum

bir şey bize engel olacak
bu ben de olabilirim
sen de...
olabilirdin...

bunun riski ile

karanlıklara doğru ilerleyen spiralden aşağıya doğru ilerliyorum...

kim?

Hiç yorum yok: