3 Aralık 2010 Cuma

pianosuyla oynayan
aynı bir oğlan çocuğu ile oynar gibi....


öteki mİ?

o kendini facebook statülerine savurdu
nerelerde kapışıyor
nerelerde uzlaşıyoruz
bilmiyoruz...

birşeyler biliyorum..
bazen senin hakkında bazen kendim

bazen bütün skandalları bu zamanın

bazen bir deniz kızı efsanesi..

bazen hiçbişiy...


KENDİNİ GÜZEL GÖSTERMEYE ÇALIŞMA
buna ne bu yakanın ne de karşının barları yetmez


"kendini lezzetli hale getir!!!" diyor
"kendini lezzetli..."

oysa mısırlı biz arkadaşım vardı
bana susmamı söylemişti
bana onların hep birşeyleri bildiğini söylemişti..

şimdş...anlıyorum...

eskiden...anlamazdım...

UYKUNDASIN YİNE SEN
senin uykunda yazıyorum hep...


küllük, ayakların..
benim kelimelerimin yanında
taptaze, öfkeli, sepsert...

...ve ben taziyelerde...

Hiç yorum yok: